onsdag 22 september 2010

Tandfén finns inte...



Nu kommer ett inlägg där jag totalt viker ut mig själv. Jag ska lägga upp en bild som jag trodde jag hade raderat. Varför ska jag göra det då? Jo för att skrämma skiten ur alla som någon gång i framtiden ska operera ut sina visdomständer.





För ett och ett halvt år sen åkte jag till sjukhuset med en visdomstand som inte skulle sitta kvar. Min tandläkare kunde inte dra ut den för att tanden satt lite konstigt.

Så enda möjligheten var en liten nätt operation på käk-kirurgen. Jag kommer dit och får lugnande och blir placerad i ett mörkt rum tillsammans med en maskin som läser av min syreupptagning.


Dags för ingreppet. Jag ligger i en och en halv timme, medan tandläkaren gräver och sliter i min mun.





En timme efter operationen jag kom hem såg jag ut så här...... Ful som stryk!!!








Några dagar senare såg jag lite mer normal ut men hade ett fint blåmärke.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar