tisdag 21 september 2010

Egentligen inlägg nr ett....

Jaha, kanske ska skriva ett vettigare första inlägg. Fast nu blir det inlägg nr två.

Idag är det soffläge och te som gäller. Inte för att jag är sjuk, förkyld eller ynklig utan mest för att jag är lat, dryg och snål.

Jag ligger här och funderar över valet som precis har varit. Jag är dåligt insatt i politik och borde därför inte ge mig in i politiska diskussioner. Fast om jag inte gör det, kommer jag aldrig bli insatt heller. Jag röstade i söndags därför att jag tycker att det är en självklarhet. Jag röstade på miljöpartiet. Varför? Jo, för att idag finns så många bevis för att vi har en klimatförändring som beror på hur vi tar hand om vår miljö. Därför tycker jag det är viktigt att rösta på ett parti som till störst del tänker på miljön. Så tycker jag.

Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar