söndag 26 september 2010


-Fy tusan Jesper. Vilket långt hår du hade.
-Ja javlar du! Mer an du hade da...
-Ja haha det var tider det. Hoppas Afrikat är bra.
-fy fan va kort hår jag hade. Kortare än träskonäbben kanske
-Ni är väldigt besmekta minsann.
-Afrika ar bra, men det finns ingen Jarro. Ingen alls.
-Saknar det fina vinet med klumpar.
-Linus jag vill visst bestämt minnas att någon svalde din tand tillsammans med ett glas Jarro.
-Efter din vackra snyting. Linus, jag längtar efter din dans där du slår alla på käften!
-Haha inte jag.
-Jag saknar vinläpparna.
-Jag saknar elden i din tröja, HSIBMH.
-Jag saknar massakerandet av en pumpa tidigt en söndag morgon.
-Jag saknar Halvors helvetesmaskin.
-Jag saknar Tanja.
-Jag saknar visafton nåt i hästväg.
-Jag saknar han som sköt Helen med paintball gevär. Jag saknar också viskvällarna!! Men mest saknar jag nog ciderburken med kiss som stod i vårat kylskåp på avslutningen.
-Jag saknar Tjurpannan. Minns du Jesper, första gången? :D
-Haha angående kiss i kylskåpet. Var det inte Helen som drack en klunk mån tro?
-Första gången är ju alltid speciell. Kan dock inte riktigt minnas just denna första gång... Gjorde det ont? Ja, det var Helen! Jag saknar REDAN!
-REDAN?! Jag hade ont första gången. Jag fick låna dina sockar Jesper.
-Jag saknar Petters vhs-spelare. Med longplay.
-Jag saknar också visafton. Och jag saknar hur visafton alltid spårade ut katastrofalt, Jag vill ha visafton igen.
-Vi måste ordna en sådan! Jag saknar andhopen också.
-Mmm longplay. Många fina minnen förknippade med den spelaren
-...som shortplay fast längre.
-Åhå longplay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar