onsdag 22 september 2010

Slibbiga cornflakes

Det värsta som finns är cornflakes som blivit så där lite slibbiga och ofrasiga. När dom har legat i mjölken eller filen för länge.

Idag har jag känt mig sån. Jag borde duschat innan jag åkte till skolan men jag snoozade i all oändlighet och lite till så jag hann inte. Jag hann knappt äta nåt.
Ni vet den där känslan av att sängen har långa armar som håller fast. Täcket är så tungt att lyfta, så var det för mig i morse. Jag ville inte!

Jag kom försent till skolan....

När jag satt på bussen och halvsov och tyckte allmänt synd om mig själv. För det måste man göra när man vet att man är försenad och alla kommer att bli så där smått irriterade för att du är sen. Jag blir det på andra som kommer sent.....
Iallafall, så tyckte jag lite synd om mig själv på ett mycket egoistiskt vis. På bussen får jag ett sms från en klasskompis. Hon skriver att hon är på väg till skolan, att hon kommer sent.

Då kändes det inte lika jobbigt längre.

1 kommentar:

  1. Det var en sån dag idag.
    Jag gick hem och sov i tre timmar!

    SvaraRadera