söndag 14 november 2010

Helgen som var

Veckan slutade med en underbar fika tillsammans med Lotten och Anna. Ute regnade det och på fiket var det mysigt. Vi såg en kändis och det kändes fint.
Efter fikandet följde jag med Lotten och kollade på skor. Det var hon som skulle köpa, inte jag. Det slutade med att jag impulsköpte ett par ruggigt snygga bruna skor för 700kr. Det var fint.
Sen kom min lillasyster med bussen från Borås. Vi lagade soppa och hade mys hela kvällen. Det var fint!!

Lördag började segt för jag sov ganska dåligt men efter en härlig frukost åkte jag och lillasyster till Trollhättan, Där firade vi Selma som fyllde ett år. Åt alldeles för mycket tårta och godis. Men det var fint.
Lördag kväll spenderades i soffan med massa gott. Drack glögg första gången den här hösten. Det var extra fint!

Nu sitter jag här och försöker blogga. Det är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar