söndag 6 februari 2011

Söndagsfrukost


Nybakade scones med marmelad blev dagens frukost.
Tillsammans med en kopp te och ett glas juice.
Fint minsann.













Jag vill ha en kökssoffa. Pratade just med min storasyster och hon vill ha en sån här modell på soffa och jag kom på att det är precis en sån som jag också vill ha. Mina föräldrar har en gammal stabil soffa i garaget hemma. Kanske ska ta den...


Dagen kommer att bestå av plugg. Har en del kvar att läsa. Det går inte så fort att läsa kurslitteratur. Jag måste alltid läsa högt för mig själv i ett långsammare tempo, annars börjar jag bara tänka på andra saker. Då kan jag komma på flera sidor senare att jag inte har nån aning om vad jag just har läst. Så nu ska jag strax läsa klart metodhoran och Samhällsvetenskapernas förutsättningar. På tisdag släpps hemtentan och då ska jag vara redo.



The Housemartins med låten Sitting on a fence ska nog få igång mitt pluggande.


1 kommentar:

  1. Du verkar ha det så mysigt gumman!

    Hoppas plugget går fint och att du får en bra dag! Kram!

    SvaraRadera