fredag 15 oktober 2010

Mera spindlar..

Dessutom så hade jag en spindel i min strumpa en gång.

Jag hade lagt ett par raggsockar på golvet på kvällen. På morgonen när jag tog på mig dom kände jag att det var något i den ena sockan. Jag tog av den och stack ner handen i tron om att det var ludd. Plötsligt känner jag nåt som rör sig och hugger tag i mitt finger. Jag drar upp handen och ser spindeln som håller sig fast.

Jag skriker hysteriskt och okontrollerat på samma gång som jag viftar med handen o frenetiska paniska rörelser. Spindel flyger då iväg och landar i mitt hår.

Ja ni kan ju gissa vad jag gjorde då.....sprang runt i cirklar och skakade mitt hår på samma gång som jag skrek lite till.

Ja det är sjukligt...


Här är den som var i min socka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar